ABOUT

כל עסק היום נמצא בתחרות מתמדת,
הן מול עסקים דומים ובעיקר בתחרות פנים ארגונית מתוך מטרה לחדש מוצרים ושירותים.
התחרות הזו יוצרת דמיון רב בין העסקים השונים בכלל התחומים.
בכל פרוייקט אנו עומדים בפני אתגר חדש המצריך מאיתנו לא רק למצוא את הבידול, אלא ליצור אותו ולהביא לעולם תפיסה חדשה.
בין העבודה, לילדים ולחיי החברה אני מדווש מפעם לפעם בתחרויות אופנים בישראל ובעולם.
כמתחרה המקדיש לא מעט שעות אימון על האוכף ישנו מושג הממחיש את מהות העשיה שלנו כמשרד מיתוג - האצה!


המושג PUT THE HAMMER DOWN
נולד אי שם בשנות ה-80 באמריקה בקרב נהגי המשאיות, אלו שמצאו את עצמם נדרשים להאיץ בעליות בעודם סוחבים מטען כבד.
המשפט אומץ על ידי רוכבי האופנים ברחבי העולם, ומאז משמש את טובי הספורטאים בעודם מתארים את הרגע הזה בו הם החליטו להתנתק מהפלוטון (דבוקת הרכיבה) ולשעוט קדימה.
במילים פשוטות, בזמן שכל המתחרים שלך נמצאים קרוב אליך, אתה צריך להוריד את הפטיש ולעשות פעולות משמעותיות בעלות מאמץ עילאי כדי להגיע ראשון לקו הסיום.